0345 - 680711 (Vandaag 09:30-15:30)

0 winkelwagen

Uw winkelwagen wordt geladen…

Thuiswinkel waarborg certificering


Thuiswinkel waarborg certificering Qshops Keurmerk certificering Betalen met iDeal Betalen met uw pinpas Thuisbezorgd met PostNL

Klantenservice - Garantie en reparatie

Terug naar de klantenservice

Onderstaand vindt u de regelingen die wij hebben omtrent garantie en reparatie.

Fabrieksgarantie

U ontvangt de volledige fabrieksgarantie op alle apparaten die door Witgoedhuis.nl worden verkocht. Doorgaans houdt dit in dat u twee jaar garantie heeft op uw aankoop.

Mocht er onverwacht wat met uw aankoop zijn, ook dan staan wij voor u klaar. U mag de storing altijd aan ons door geven. De storing zal door onze eigen technische dienst worden beoordeeld. Afhankelijk van aard, tijd en/of plaats zullen wij de betreffende storing voor u oplossen of doorspelen aan de betreffende fabrikant of servicedienst. Indien de storing door de servicedienst van de leverancier moet worden opgelost, wordt dit altijd in overleg met u gedaan.

Wanneer u klachten heeft over het afhandelen en oplossen van een storing door een leverancier, dan horen wij dit graag. Wij gaan voor u bij het desbetreffende merk informeren, om te kijken wat wij voor u kunnen betekenen.

5 jaar zekerheid

De normale garantietermijn bedraagt op dit moment voor veel artikelen twee jaar, waarbij we willen opmerken dat door de fabrieksgarantie niet alles wordt gedekt.

Denkt u maar eens aan kleine ongelukjes als een beugel van een bh, welke tussen de trommel en de kuip terecht is gekomen. Een spijker of schroef die schade aan het verwarmingselement, kuip of trommel veroorzaakt. Deze schade wordt niet door de fabrieksgarantie gedekt.

Wij als Witgoedhuis.nl bieden u de mogelijkheid om de garantietermijn van uw apparaat te verlengen en uit te breiden. Hiervoor maken wij gebruik van het Euro garantplan van Actua Assurantien BV, te Rotterdam.

Bij (al) onze artikelen is de meest uitgebreide vorm van deze verzekering opgenomen, wat inhoudt dat u geen voorrijkosten, arbeidsloon en onderdelen hoeft te betalen. Bij deze verzekering bent u vrij om een erkende monteur te kiezen.

Wanneer u bij ons een apparaat bestelt, staat er tevens aangegeven of het mogelijk is om een Euro garantplan verzekering aan te schaffen en wat de kosten hiervan zijn.

Heeft u vragen over de verzekering voor een bepaald type apparaat dan kunt u contact opnemen met Witgoedhuis.nl.

Wat te doen bij een defect?

Als er binnen de verzekeringstermijn van uw Euro garantplan een defect aan uw apparaat ontstaat, gaat u als volgt te werk:

1. Meld de storing bij de fabrieksservice of erkende monteur;
2. Download het schadeformulier van Actua Verzekeringen op www.actua.nl
3. Wanneer de storing is hersteld door de reparateur rekent u met hem of haar af (alleen indien dit noodzakelijk is);
4. Vul het schadeformulier van Actua Verzekeringen in en stuur deze samen met de reparatienota naar:

Actua Assurantien B.V.
Afdeling Schade
Postbos 849
3000 AV Rotterdam

5. De onkosten worden na ontvangst door Actua Verzekeringen binnen 10 werkdagen op de door u aangegeven bank of girorekening gestort.

Wettelijke garantie

Bij de aankoop van een product heeft u een wettelijke garantie. U heeft dus recht op een goed product. U mag verwachten dat u een product een bepaalde tijd kunt gebruiken zonder problemen. Bij elk product is de levensduur verschillend. Indien een product niet voldoet aan de wettelijke garantie, dan heeft u recht op gratis reparatie, een nieuw product of teruggave van uw geld.

Bekijk voor meer informatie over de verschillende garanties de website van Rijksoverheid.

Wilt u hier nog meer over weten? Stel gerust uw vraag per mail aan ons of bel ons op 0345 - 680711 (vandaag 09:00-20:00)

Om u beter van dienst te zijn maakt Witgoedhuis.nl gebruik van cookies. Deze melding verbergen